• Member card

    Mijn spaarpunten

    Spaar punten en ontvang korting op uw volgende bezoek

Ome Bernard
member card

Spaar punten en ontvang korting op uw volgende bezoek

De member card is een klantenkaart van Ome Bernard. Met de Ome Bernard member card spaart u punten voor korting op een volgende etentje.

Hoe spaart u punten?
Bij elke besteding van € 10,00 ontvangt u 1 punt.

Wanneer kunt u uw punten verzilveren?
Zodra er genoeg punten op uw member card staan kunt u deze inleveren bij uw volgende bezoek.

Uw punten zijn per 15 inwisselbaar
15 punten € 15,- korting
30 punten € 30,- korting
45 punten € 45,- korting

Speciale acties
Naast het reguliere spaarsysteem ontvangt u ook leuke extra’s. Hou de website en facebook in de gaten en mis er geen een.

Registreer nu!
Maak uw member card persoonlijk! Registreer u member card en ontvang direct 10 spaarpunten. U kunt ter aller tijden uw spaarpunten beheren via Mijn spaarpunten

Voorwaarden member card

Het is alleen mogelijk om punten te sparen via Ome Bernard.

Per tafel kunt u 1 membercard gebruiken.

Spaarpunten kunnen niet ingewisseld worden voor contant geld.

De Membercard is niet geldig in combinatie met andere acties en/of coupons.

Het puntenspaarsysteem blijft ongewijzigd. Overige acties zijn onder voorbehoud en kunnen onderhevig zijn aan tussentijdse wijziging.

  • De VIP card is een klantenkaart van Ome Bernard. Met de Ome Bernard member card spaar je punten voor kortingen op een volgende etentje of afhaalbestelling en je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden van acties en aanbiedingen van het Restaurant.
  • De member card kan bij ons restaurant worden aangevraagd (5 euro per member card). U kunt de member card online registreren. Vanaf dat moment is de member card gekoppeld aan de persoonsgegevens van de Spaarkaarthouder en spaart de spaarkaarthouder bij iedere etentje punten.
  • De member card is niet inwisselbaar voor geld.
  • Er kan maximaal 1 member card per tafel per keer gebruikt worden om punten te sparen.
  • Het is niet mogelijk om de member card digitaal aan te vragen.
  • Bij het registreren van de member card wordt verwezen naar de Algemene Voorwaarden. Met het accepteren en gebruiken van de member card gaat de spaarkaarthouder akkoord met de algemene voorwaarden die door Ome Bernard zijn opgesteld.
  • De member card is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Het samenvoegen van twee of meerdere aparte spaarkaarten is niet mogelijk
  • Bij verlies of diefstal van een niet geregistreerde/ anonieme member card, is men de spaarpunten ook verloren, echter dit geldt niet voor een geregistreerde VIP card, deze punten kunnen worden teruggezet bij aankoop van een nieuwe VIP card. Men dient de nieuwe VIP card wel weer te registreren om puntenverlies te voorkomen.

  • De member Kaart blijft te allen tijde eigendom van Ome Bernard.
  • Voor iedere 10 euro die bij Ome Bernard wordt besteed, ontvangt de spaarkaarthouder 1 spaarpunt (dus: 10 euro = 1 spaarpunt). De punten kunnen alleen gespaard worden bij het dineren in het restaurant.
  • De totale bestedingen kunnen uitsluitend worden bijgehouden wanneer je in het bezit bent van een geldige Ome Bernard member card. U kunt alleen gegevens inzien wanneer u geregistreerd bent.
  • De gespaarde punten zijn maximaal 2,5 jaar geldig.
  • Alleen originele Ome Bernard spaarpunten zijn inwisselbaar.
  • Spaarpunten kunnen niet worden ingewisseld voor (contant) geld.
  • De member Card is niet geldig i.c.m. overige coupons of andere aanbiedingen/acties.
  • Alleen Ome Bernard is gerechtigd de member Card uit te delen.
  • Deelname is uitgesloten voor personen jonger dan achttien jaar.
  • Met een geldige geregistreerde VIP card kan het kortingstegoed worden verzilverd bij de eerst volgende etentje.
  • Voor het verzilveren van uw punten, moet u wel uw member card bij u hebben.
  • Het kortingsbedrag moet in een keer worden besteed.
  • Voor vragen, klachten en/of opmerkingen met betrekking tot de spaaractie, kunt u terecht bij Ome Bernard.

Reserveer nu

073 614 8080

Reserveringsvoorwaarden

– U ontvangt een mail waarbij u een overzicht ontvangt van de geplaatste reservering (dit is geen bevestiging).
-De reservering kan pas als definitief worden beschouwd na een bevestiging vanuit Brasserie Ome Bernard.
-Voor reserveringen voor de dag zelf raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.